Followers

Wednesday, June 1, 2011

penat dan lelah...tapi berbaloi!!! (^o^)

adooooiiiiiii...penat giler....lelah...letih la pe bende la sume ad.....huhuhu...nie ak nk ceta nie.....sambil2 nk promote tmpt la jgk la nie....ak pg nie 31/5/2011....da 2 ary yg lpas la...tp msh lg trase sengal2 kt lengan, pehe dan kaki ak nih....knpe x sengalnye??? turun umh ary tu pkol 7.30 pg.....drive pr meranti amik mmbe....pg wakaf bharu plak...amik mmbe jgk....pastu pg telipot...nk amik mmbe jgk...lpas tu ak naik pg pengakalan chepa plak..amik mmbe ak lg sorg nie.klo org yg dok kt klantan tu mmg taw la jauh perjalanan luas pemndngan ngri klantan nie...kui3....da cukup korum la utk keta ak nih....then pg plak ke melor....mau ketemu sama mmbe2 gue yg turut sama dlm ekpedisi berkereta ini....pg plak ke kok lanas (amik mmbe jgk tp keta lg sbjik pnye korum...)...da ckup korum bru la bertolak pg...nie ha nk gtaw...pkol 10 lbih bru pg nih....bru ondaway kuar klantan...tmpt ak ktorg nk pg nie adalah LATA TEMBAKAH kt besut...na na na na na ganu kite,,,,kite tgk penyu telor...hahahaha...mne ad penyu kt air trjun kn...hahahaha....ktorg smpai dkt2 pkol 12 tgh ary jgk la....huhuhu....




nie pic tmpt yg ktorg pg...actually tmpt yg ktorg nk pg tu kt bwh...tp cm da crowded sgt so ktorg naik la kg crik tmpt len (tmpt nie bleh jdik crowded biler2 mse je)...last2 jmpe tmpt nie....Lata Tembakah nie ad 5 tngkt air trjun...tmpt ktorg pg nie tngkt 3...ngeh3....best mndi kt cnie...air dye sejuk gler2 kaw pnye....kui3....ikan2 kecik rilek je join ktorg berenang....ciap mberebut nk amik gmbr ngn ktorg lg tuh...fuhhhh...best giler la....


huhuhu...biler da puas ktorg pown nk blek la kn....tp ad plak destinasi yg tak dirncg.....bleh plak ondaway pg pasir puteh bdk2 nie bleh u-turn pg masok simpang nk pg machang...adoiiiii...ak pown follow jer la....smpai machang jer on2 je da azan Asar....solat la dlu kn...lpas solat..lepak2 dulu minum2 mkn2....lpas tu tros lncar nek telipot, wakaf bharu ngn meranti....smpai umh pkol 9mlm...xpnh lg ak drive sejauh tu....huhuhuhu...giler la....mmg patot ;la skit2 lengan, pehe ngn kaki ak nih...huhuhu....penat dan lelah...tapi berbaloi....





k la...stakat nie la dlu erk...lyn fb jap then tido...esok nk jln2 lg...muahahahaha....daaa (*>w<*) ~~

2 comments:

  1. wahhh.. bestnye dapat mandi manda cam ni :)

    ReplyDelete
  2. bella: mmg best giler...huhuhuhu...

    ReplyDelete